חוסר פרופורציה לאחר ניתוח להגדלת חזה

חוסר פרופורציה בניתוח להגדלת חזהניתוחים פלסטיים הם פופולאריים מאוד בישראל ובראשם, ניתוח להגדלת חזה. נשים רבות בוחרות לעשות הגדלת חזה מסיבות שונות: נשים לאחר לידה, בחורות צעירות, דוגמניות ועוד. כולן, רוצות להיראות טוב יותר ועבורן, הגדלת חזה היא החלום.

הגדלת חזה הוא ניתוח פשוט למדי, במסגרתו מוחדרים שתלי סיליקון לשדיים, המגדילים את נפחם. הניתוח אורך עד כשעה בדרך כלל והוא נעשה בהרדמה מלאה. ישנן מספר שיטות לביצוע החתך, דרכו יוחדרו השתלים ולכל שיטה, היתרונות והחסרונות שלה. מיקום החתך יקבע את מיקום וגודל הצלקת, כאשר ריפוי הצלקת תלוי בעיקר בגנטיקה של האישה.

סיכונים בניתוח להגדלת חזה

הגדלת חזה, הוא בין הניתוחים הפלסטיים הבטוחים ביותר, בוודאי כאשר הוא מבוצע על ידי מנתח מיומן. עם זאת, כמו בכל ניתוח, ישנם סיכונים שיש לקחת בחשבון, לפני שמקבלים החלטה לעבור הגדלת חזה.

על הרופא המנתח ליידע את המטופלת, בדבר כל הסיכונים האפשריים ואופן הטיפול בהם, היה והם מתרחשים, כך שהמטופלת יכולה לקבל החלטה שקולה, האם לעבור את הניתוח ומתי.

חוסר פרופורציה בשדיים לאחר ניתוח

ישנם סיכונים שכיחים יותר בהגדלת חזה, כמו התקשחות קופסית השד, היווצרות זיהום (המטופל באנטיביוטיקה) והעדר תחושה, תופעה החולפת לאחר מספר חודשים. לצדם, ישנם סיכונים נדירים יותר כמו חוסר פרופורציה.

חוסר פרופורציה זהו מצב שבו הניתוח לא התנהל כהלכה והתוצאה היא שדיים לא שווים בגודלם או בצורתם. המשמעות עבור המטופלת היא שעליה יהיה לעבור ניתוח נוסף, מתקן, דבר הכרוך בכאבים נוספים, הפסד ימי עבודה וחשש גדול, הנלווה לצורך לעבור עוד ניתוח.

כמו כן, לעיתים, יהיה צורך להמתין מספר חודשים עד שניתן יהיה לבצע ניתוח נוסף ובזמן הזה, צריכה המטופלת להתמודד עם מראה חזה שאינו לשביעות רצונה.

חשוב לציין כי האסימטריה בניתוח הגדלת חזה, יכולה לקרות בשל אירועים בלתי צפויים המתרחשים בניתוח, אותם לא ניתן היה לחזות מראש. אולם, לעיתים, היא תוצאה של רשלנות המנתח, אשר לא ערך בירור רפואי מקיף, לא הפנה את המטופלת לבדיקות הדרושות, או התרשל בביצוע הניתוח עצמו.

במצב כזה, תוכל המטופלת, להגיש תביעת פיצויים, במסגרתה, תדרוש קבלת פיצוי בגין כל נזק שנגרם לה, עקב הניתוח הרשלני: אובדן השתכרות בשל הפסד ימי עבודה, הוצאות רפואיות, פיצוי בגין כאב וסבל וכיוצא בזה.

אולי יעניין אותך גם:

רשלנות רפואית בשאיבת שומן עצמי למילוי החזה

קראו על חוסר פרופורציה בהקטנת חזה

דימומים לאחר ניתוח הגדלת חזה

דילוג לתוכן